torsdag 22 november 2007

Filttofflor med posten idag!




Idag kom det ett par tofflor till Alfred med posten. Dessa har en medbloggare skapat på beställning. Gissa om de är fina!? Det verkade som om sonen gillade dem också!
Dessvärre var det urvårt att få ett kort på honom när han står still.
Nu har Alfred ett par tofflor som värmer dom små fossingarna hela vintern och det är hans mamma jätteglad för.
Tyvärr har jag inte hunnit sy så mycket den senaste tiden, mina dagar har varit fulla med tentaplugg och inlämningsuppgifter. Ikväll ska jag däremot ta mig an ett projekt som egentligen är till hälften hemligt. Min syster vill att jag ska sy en varsin klänning till hennes tjejer. Den ena har fyllt fem år och den andra ska döpas i helgen. De bor i Göteborg och vi ska åka dit över helgen. Jag hoppas innerligt att jag blir klar med dem innan vi åker i morgon eftermiddag.
Hinner jag kanske jag lägger ut bilder på dem redan imorgon.



1 kommentar:

Jes sa...

Va fina tofflorna blev på! Roligt att han verkar gilla dem. Tack för de fina bilderna.