lördag 25 juli 2009

2 års present till min kära systerdotter!

Min underbara systerdotter Tilda fyllde 2 år här i veckan. Eftersom hennes mamma gillar det jag syr och egentligen vill att jag skulle sy än mer till hennes döttrar så var jag inte sen med att sy ett litet klädpaket i present!
Det blev en långärmad tröja i lila kaniner från jndesign, ett par muddbyxor i velour från Jofotex, ett par blommiga shorts i ett tyg från Ohlssons, ett förkläde i tyger från Stoff och Stil och sist men inte minst en solhatt i tyg från Åhlens.
Jag blev nöjd, liksom Ida och hennes mamma.
Jag försökte förgäves få henne att prova kläderna, men jag lyckades bara med shortsen och förklädet, vilka jag tänkt att hon skulle använda ihop.
Tröjan och byxan är tänkt att använda var för sig.











1 kommentar:

Hello sa...

Gullskruttan! Så fin hon blev!