måndag 10 augusti 2009

Mitt Ekopaket har anlänt!


I veckan som var anlände mitt Ekopaket. Åhhh vad jag vart glad!
Det var verkligen genomtänka små saker. Paketet innehöll en stor väska som är sydd utav Gevalia kaffe förpackningar och fodrad med återvunnet bomullstyg. Perfekt väska att ta med till stranden då den inte lika lätt blir blöt. Verkligen fiffigt gjord och extra roligt eftersom jag bor i Gevalia staden Gävle. Tyget jag fick kommer passa bra till små saker jag tänkt sy till äldsta sonens nya rum. Dessutom fick jag en virkbok och 2 ekologisak bomullsgarner samt en virknål så nu kan jag lite smått prova på att virka, ska bli roligt lite längre fram i höst när man sitter vid tv:n på kvällarna.
Jag hade inte så svårt att gissa vem som skickat paketet eftersom hon skrev att hon hade hästar och jag visste bara en som skrivit om sina hästar utav medlemmarna i Ekobytet.
Min hemliga vän är Pysselpedagog. Stort Tack till dig!

5 kommentarer:

Solveig Lövendahl sa...

Vilket fint paket du fick!!

Pysselpedagog sa...

Roligt att du blev nöjd!
Kramar Pysselpedagog

Noomi sa...

Fiffiga små saker :) Och väskan var ju häfitg!
Saknar dej syster yster! Måste komma ner och hälsa på snart när jag får tid. Men först måste flytten och renoveringen bli avklarad. Längtar också tills vi ska åka till Ullared med mamma :)

Massa kramar från Noomi

Aleisa Ribalta sa...

åh, vad jag längtar efter en amigurumi, jag tittar och tittar på bokhandel coh hemsidor, önskar mig att tömten skulle komma nu med det. Jättegullig paket du fick, njut av!

Hello sa...

Den boken vill jag också ha! Ska jag definitivt önska mig i julklapp!