onsdag 9 december 2009

Fler pirater

Färdigställde denna body i storlek 74 till Elias idag. Tur var väl det för storlek 74 kan han nog inte ha så länge till den lilla tjockisen. Anledningen till att den inte blivit färdig tidigare är att jag väntat på tryckknappar. Jag hade slut och har letat runt på några som känns bättre än de jag använde innan. Till slut vart det ett storpack från Stoff och Stil som verkar vara av bra kvalitet.
Tryckknappar kan antingen vara ett helvete att få dit eller så går det hur bra som helst vilket det gjorde idag.
Jag verkligen älskar detta tyget som kommer från Mjuka tyger och önkskar att jag hade mer eftersom min bit börjar ta slut.

Känner mig lite trött på mina urdåliga bilder önskar att mannen kunde ta ina bilder men oftast är han inte hemma när jag har bestämt mig för att jag ska ta ett kort, sen åker plagget in i garderoben och då blir det bortglömt. Alternativt måste jag försöka lära mig hans systemkamera för det gör verkligen jättemycket när man får till bra bilder.

Jaha det var allt för denna gången men det kommer mera snart.

3 kommentarer:

Hello sa...

Lär dig kameran! Du har ju tid, du är ju bara mammaledig ;)

Pirattyget är underbart! Min bit är också snart slut...

Och de där tryckknapparna har jag också. Jag tycker de är ovanligt smidiga att sätta fast. Varje gång, faktiskt.

Malin Levay sa...

Oj vilken häftig body! Den vill vi ärva när Vidar växt ur ;)

Flower´s sa...

Malin; Du kan få låna den när Elias inte kan ha den längre, har dock lovat lillsyrran att spara allt jag syr tills hon får barn./Ha det gott.
Ps. Läste om Amanda, så trist!!