fredag 21 september 2007

En härlig Alfred bild!


Sitter här vid datorn och surfar runt. Har bland annat varit in
och redigerat lite i min blogg. Känner mig nu mer nöjd med hur den ser ut!
Jag hade tänkt lägga ut en bild på ett sååå snyggt tyg som jag fyndade idag. Det är ett komönstrat fuskpälstyg, i lite tunnare kvalite. Men tyvärr så har min man tagit med sig vår lill kamera på fiskeresan som han är på i helgen. Så det får bli vid ett senare tillfälle.
Istället fick jag lust att lägga upp en bild på Alfred som min man tog med sin system kamera i sommras. Vi tyckte båda att den blev lyckad. Han sitter på en Bobbycar och äter glass hemma hos goda vänner i Hälsingland!
Idag har jag och Alfred haft en ledig dag. Han har varit hemma från förskolan och jag har inte haft någonting i skolan.
Vi strosade runt på stan på fm. På vägen hem somnade han i bilen, så det var bara att lägga över honom i sängen.
Hela helgen blir vi ensamma, vilket både är skönt och lite extra jobbigt. Jag börjar känna att jag blir mer och mer anfådd pga av graviditeten, och det är inte hur lätt som helst att gå runt och bära på en 13 kg tung liten kille, som gärna vill bli buren emellanåt.
Jag är bara i v 13 än så länge, så jag befarar att det blir jobbigare framöver.
Den 29 Mars är det beräknat att Alfreds syskon ska komma.
På söndag ska jag och Alfred träffa de andra fiskekillarnas gräsänkor med barn, och ha lite mys utomhus!

1 kommentar:

Jes sa...

Vilken underbar bild på eran son, det kan inte bli mer somrigt :)