torsdag 20 december 2007

Fick mitt Hemlis paket idag!

Idag fick jag ett efterlängtat paket på posten. Som tur var så var jag hemma på fm eftersom brevbäraren fick ringa på dörren. Paketet var för stort för att rymmas i brevlådan.
Vad innehöll mitt paket då? Jo det innehöll en vetekudde sydd som ett hjärta. Passar perfekt till stundande amningsstunder. Jag fick tre bitar med linnetyg, stretchnålar och öljetter med verktyg, 2 olika sorters band. Som personlig gåva fick jag en Pregnancy tidning och en tidning om "101 simple steps to a greener family life". Det smakrika i hemlisen bestod av en mörk chokladkaka, helt enligt mina smaklökar. Jag är rädd att den inte kommer räcka länge...
Jättefina saker som passar mig, har inte funderat ut ännu vad jag ska sy utav linnetygerna, men jag kommer nog på nåt. Får vi en liten flicka blir det defenitivt en linneklänning till henne. Anars kanske jag syr en linneklänning till någon annan liten flicka.
Tusen TACK till min Hemlis, vem du nu kan vara!? Jag har bloggat runt lite grann och gissar att det kanske kan vara Sara Ic. Varför tror jag det då? Jo jag såg att hon sytt en veteelefant i samma tyg som vetehjärtat som jag fick. Dessutom ser det ut som om hon använder en del linnetyger. Kan det vara rätt tro!?

3 kommentarer:

Cecilia sa...

Vilket mysigt paket! Jag älskar linnetyger men syr alldeles för lite av det.

Gekko sa...

Kul paket! Smart med graviditetstidning, det var en ny variant! Skönt att paketet hann fram före jul!

[sarah lucy carin] sa...

Åh, vad bra att paketet hann fram före jul!

bra gissat Rebecka, för visst är det jag som är din hemliga vän.

stor julkram
/sarah lc