tisdag 25 mars 2008

Urdålig bild på en tröja till en 1 åring!

Den här tröjan sydde jag igår till min mans mosters son som fyller 1 år på söndag.
Den lilla 1 åringen bor i London så det var lite brådskande att få klart tröjan och få den på lådan, därav den urdåliga bilden. Det måste ha varit fel inställning på kameran.
Till min mans moster sydde jag även två stycken lika dana näsduksfodral som syns i tidigare inlägg, som i sin tur var till min svärmor.

Tröjan är sydd i storlek 86, mönstret kommer från min lokala tygaffär och tröjan är i en lite stretchigare variant.
Tygerna kommer från Ohlssons tyger.

Nu är det bara en vecka kvar till utsatt datum för bebben att komma, men jag har förkänningar hela tiden vilket är lite jobbigt eftersom man aldrig vet när det sätter igång.
Nu går jag mest och väntar, men jag har även en del plugg kvar. På söndag ska jag skriva tenta, men vi får väl se hur det blir med den saken. Kan jag inte skriver jag den vid ett senare tillfälle istället.
Jag låter höra av mig och lägga ut lite bilder så snart vi blivit fler i familjen.

Inga kommentarer: