onsdag 2 april 2008

Vårstädning i Bloggen!


Hej igen!
Här sitter jag framför datorn och är sömnlös.

Värkarna har som jag misstänkte tilltagit under natten men inte så mycket så att jag måste åka in, men tillräckligt för att inte kunna sova. Därför satte jag mig framför datorn och beslutade mig för att göra lite vårstädning i Bloggen. Lite nya bilder och färger känns roligt!

Måste bara visa en underbart härlig bild som min man tog på Alfred i sommras när han badade.
För ett tag sedan lade jag upp den som en bild på mitt skrivbord och jag blir alltid lika glad när jag öppnar datorn och bilden kommer upp!

Nej mina vänner nu ska jag ta något att äta och försöka sova en stund igen.


2 kommentarer:

Thea sa...

Men å vilken underbar bild!! Tänk, ibland lyckas man bara fånga den där sekunden...

Håller tummarna för att det blir i natt då...

Anonym sa...

Åhhh!!! GRATTIS till lille Vidar tjejen!! Såg att det blev en till liten grabb..... STORT GRATTIS!

Kram//Tessan och "lilla" Miranda uppe i Bollnäs