tisdag 4 mars 2008

Nya namnlappar och storlekslappar!

Idag kom mina nya namnlappar från Minanamnband. Jag har valt att göra dem i turkos med orange text denna gång eftersom jag tycker att det passar bättre till alla färgglada kläder jag syr.
Jag har även bytt ut säkerhelsnålen till en blomma.

För någon vecka sedan fick jag även en hög med storlekslappar från medbloggaren Man Made.
Hon har besvärat sig med att göra en stor beställning från Minanamnband för att på så sätt pressa priset. Vi som var intresserade fick beställa genom henne. Hon har sedan räknat och postat alla band till oss som beställde. Super tack till Dig!

1 kommentar:

Jes sa...

Snygga namnappar gillar färg kombinationen. Det va roligt att vi blev så många som sambeställde. Det är ingen som klagat på någon felräkning ännu, men jag tror inte någon orkat räknaigenom sina högar, det är väll inte så frestande när allt ligger huller om buller.